IT-jatkuvuuden hallinnan palvelut
Organisaatioille jotka haluavat olla valmiina
Onko teillä käsitys siitä, mitä IT-katkot maksavat liiketoiminnalle?
Häiriöt tai katkot tietojärjestelmissä lamauttavat organisaation, jonka prosessit nojaavat IT:hen.
Usein IT:ssä ei ymmärretä täysin järjestelmien ja alustojen suurta merkitystä liiketoiminnalle. Tämä johtaa siihen, että kahdennuksissa ja varajärjestelyissä pyritään säästämään, jotta IT-budjetti saadaan riittämään näkyvämpiin kohteisiin.
Usein yritysten hallituksissa ja liiketoimintajohdossa alkaa olla IT:tä parempi ymmärrys siitä, miten keskeistä IT-järjestelmien toimivuus yritykselle on.
IT-jatkuvuuden hallinnan palveluilla pystytään
- tekemään näkyväksi, millaisia vaikutuksia it-häiriöillä on liiketoimintaan
- löytämään it:n heikot kohdat
- tunnistamaan järjestelmien välisiä riippuvuudet ja kriittisyydet
- mitoittamaan toimenpiteet oikeasuhtaisiksi liiketoiminnan kriittisyyteen nähden
Tutustu palveluihini ja ole yhteydessä, niin voimme jutella, mikä olisi paras lähestyminen juuri teidän tilanteessa.
Business Impact -analyysi (BIA)
Business Impact Analyysin avulla pystytään tekemään näkyväksi, millaisia seurauksia erilaisista häiriöskenaarioista on liiketoiminnalle.
Referenssejä
Järjestelmien kriittisyysanalyysi
Järjestelmien kriittisyysanalyysin avulla voidaan tunnistaa järjestelmien välisiä riippuvuuksia ja kriittisyyttä IT-kokonaisuuden kannalta.
Toimi seuraavasti:
HA/DR-suunnittelu
Kun järjestelmien kriittisyys on selvillä, voidaan suunnitella High Availability- (HA) ja Disaster Recovery (DR) -ympäristöjä, palautumisjärjestelyitä ja toimenpiteitä, joilla jatkuvuutta parannetaan. Autan projekteissa osapuolia ymmärtämään, mitä eri arkkitehtuurivaihtoehdot tarkoittavat ja edustan tilaajaa IT-palvelu- ja järjestelmätoimittajien suuntaan.
100% rahat takaisin -takuu
Jos lähdet yhteistyöhön kanssani, sinun ei tarvitse olla huolissasi siitä, että menettäisit konsultointiin käyttämäsi rahat.
Jos tilaat työn minulta, et voi epäonnistua, koska sinä et ota riskiä. Minä vastaan siitä, että vain onnistuneesta työstä tulee lasku.
Jos et ole tyytyväinen työhöni, en lähetä laskua työstäni.